1. Wprowadzenie w świat bohatera – w rzeczywistość szkolną i społeczną
2. Założenie przez bohatera zespołu Modern Jazz Quartet (szybko rozwiązanego przez „system” szkolny)
3. Zainicjowanie szkolnego teatru (również zastopowanego przez szkolne władze)
4. pojawienie się nowej dyrektorki – Madame, nauczycielki francuskiego
5. Lekcja o „Popiołach” Stefana Żeromskiego, którą prowadzi Madame
6. Bohater zaczyna prowadzić grę opartą na swoim oczytaniu i elokwencji
7. Wypracowanie „Pieśń Panny i Wodnika” napisane przez chłopaka
8. Intensywne zbieranie informacji o nauczycielce
9. Bohater bierze udział w życiu artystycznym miasta, by mieć okazję do spotkań z Madame
10. Wyjazd Madame do Francji
11. Studia bohatera, a potem praktyka w jego dawnym liceum
12. Paczka z Paryża
13. Post scriptum
2. Założenie przez bohatera zespołu Modern Jazz Quartet (szybko rozwiązanego przez „system” szkolny)
3. Zainicjowanie szkolnego teatru (również zastopowanego przez szkolne władze)
4. pojawienie się nowej dyrektorki – Madame, nauczycielki francuskiego
5. Lekcja o „Popiołach” Stefana Żeromskiego, którą prowadzi Madame
6. Bohater zaczyna prowadzić grę opartą na swoim oczytaniu i elokwencji
7. Wypracowanie „Pieśń Panny i Wodnika” napisane przez chłopaka
8. Intensywne zbieranie informacji o nauczycielce
9. Bohater bierze udział w życiu artystycznym miasta, by mieć okazję do spotkań z Madame
10. Wyjazd Madame do Francji
11. Studia bohatera, a potem praktyka w jego dawnym liceum
12. Paczka z Paryża
13. Post scriptum